Jeg prøver å logge inn, men får en feilmelding – hva gjør jeg?

Uff - slik skal det ikke være. Prøv å se om noen av punktene under hjelper, ellers håper vi du tar kontakt med kundeservice slik at vi får ordnet opp i det.

  • Kan passordet være feil? Prøv å gå til Glemt passord for å sette det på nytt. Da får du tilsendt en e-post til adressen du oppgir.
  • Har du endret passordet i SPiD? Hvis du har byttet passord hos FINN, VG eller andre nettsteder som bruker SPiD, gjelder det samme passordet nå hos oss.
  • Får du beskjed om at "Det oppstod en feil under innloggingen"? Da er vi i mer tricky farvann. Ta kontakt med oss på kundeservice, så skal vi hjelpe deg. 
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

  • Avatar
    Austadberit Austadberit

    Prøver å laste ned bok. Får beskjed om at det kan ikke åpne fil.

  • Avatar
    André Kittilsen

    Får ikke logget meg på appen, verken med Facebook eller spid. Har gjenomført glemt passord rutinen, fortsatt ingen ting.
    Mvh André Kittilsen

  • Avatar
    Emilie

    Hei Berit og André,
    Send oss en epost til hjelp@ebok.no så hjelper vi dere direkte på epost.

    Berit: Påse at du er i EBOK.NO-appen. Lydbøker lar seg kun åpne i appen, eller på datamaskinen.
    André: Kommer du inn på nettsiden? Eller er gjelder feilen både i app og på nettside?

Levert av Zendesk