Jeg prøver å logge inn, men får en feilmelding – hva gjør jeg?

Det skal vi finne en løsning på! Prøv å se om noen av punktene under hjelper, ellers håper vi du tar kontakt med kundeservice slik at vi får ordnet opp i det.

  • Kan passordet være feil? Prøv å gå til Glemt passord for å sette det på nytt. Da får du tilsendt en e-post til adressen du oppgir.
  • Har du endret passordet til Schibsted-kontoen din? Hvis du har byttet passord hos FINN, VG eller andre nettsteder som bruker Schibsted, gjelder det samme passordet nå hos oss.
  • Får du beskjed om at "Det oppstod en feil under innloggingen"?  Ta kontakt med oss på kundeservice, så skal vi hjelpe deg. 
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

  • Avatar
    Austadberit Austadberit

    Prøver å laste ned bok. Får beskjed om at det kan ikke åpne fil.

  • Avatar
    André Kittilsen

    Får ikke logget meg på appen, verken med Facebook eller spid. Har gjenomført glemt passord rutinen, fortsatt ingen ting.
    Mvh André Kittilsen

  • Avatar
    Emilie

    Hei Berit og André,
    Send oss en epost til hjelp@ebok.no så hjelper vi dere direkte på epost.

    Berit: Påse at du er i EBOK.NO-appen. Lydbøker lar seg kun åpne i appen, eller på datamaskinen.
    André: Kommer du inn på nettsiden? Eller er gjelder feilen både i app og på nettside?