Hopp til hovedinnholdet

Min konto

Kommentarer

8 kommentarer

  • Thor Ole Marthinussen

    Hei
    Jeg har byttet epostadresse fra min jobb-adresse thor.marthinussen@nfk.no til min private epost-adresse thormart@gmail.com. Jeg logger på på alle Schipsted-kontoer med ny epost-adresse. Nå kan jeg ikke lengre se mine kjøpte ebøker på Ebok.no. Jeg kan heller ikke finne disse ebøkene på appen Ebok. Hva har skjedd? Jeg har tidligere kjøpt et 20-talls ebøker.
    mvh Thor Marthinussen

    -3
  • Jahn Thore Nerhus

    Hvis jeg sletter kjøpte bøker på ipad, kan de hentes seinere?

    0
  • Kim

    Hei Thor Ole.
    Takk for at du tok kontakt på hjelp@ebok.no slik at vi fekk overført bøkene til den nye kontoen.

    0
  • Kim

    Hei Jahn Thore.
    Ja du kan slette bøker fra iPaden for så å laste de ned senere.
    Gå til "Alle bøker" samlingen - Hold da fingeren inne på boken og velg, "Slett fra enhet"
    Velger du slett permanent så må vi legge tilbake boken manuelt.

    Ta kontakt på hjelp@ebok.no dersom det er noe du lurer på!

    0
  • Tom Johansen

    Finner ikke bøkene jeg har kjøpt i biblioteket leger. Hvor er de blittav?
    MvhTom Johansen

    0
  • Kim

    Hei Tom. Ta kontakt på hjelp@ebok.no så skal vi hjelpe deg å finne bøkene.

    0
  • marchand carole

    Hvordan gjør jeg om jeg ønsker å slutte med min abonnement?

    0
  • Kim

    Hei Marchand, du logger inn på www.ebok.no - Trykker på "Konto" - "Min side" - "Abonnementer" - her kan du deaktivere/reaktivere slik du ønsker.

    0

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.