Hopp til hovedinnholdet

Bokmerker i EBOK appen for iOS & Android (lydbøker)

Kommentarer

4 kommentarer

  • Mie Stavelin Reiersen

    Bokmerkefunksjonen for iOS (lydbøker) fungerer IKKE! Jeg har skrevet flere eposter til ebok.no og har fått beskjed om at appen vil bli oppdatert. Det tar da fryktelig lang tid. Ingenting av det som står ovenfor her fungerer som det skal. Jeg lagrer og lagrer bokmerke og kommentarer, men neste gang jeg kommer inn for å finne det er det forsvunnet!! Veldig irriterende og det hadde vært fint å få orden på det.

    0
  • Kim

    Hei Mie. Beklager for at feilen ikke har blitt rettet opp i, feilen har dessverre ikke blitt prioritert i den nåværende appen fordi vi venter på en større oppdatering av EBOK appen. Den vil være klar i løpet av høsten og våre utviklere bruker all sin kapasitet til denne oppgaven.

    0
  • Mie Stavelin Reiersen

    Kan det virkelig være sant at deres utviklere bruker all sin kapasitet på denne oppgaven? - altså, jeg irriterer meg over at lydbok bokmerke funksjonen overhodet ikke fungerer. Eller det vil si at noen ganger dukker alle mine bokmerker opp, selv om de ikke var der forrige gang jeg sjekket. Er det grunn til å tro at denne funksjonen kommer til å fungere i løpet av denne høsten? For øvrig, i dag skulle jeg kjøpe en ebok og da fikk jeg ikke betalt. Jeg forsøkte mitt gamle VISA-kort som fortsatt ikke er utløpt og jeg forsøkte å legge inn mitt nye kort - måtte gi opp kjøp! Dette er ganske dårlig

    0
  • Kim

    Hei Mia. Utviklerne bruker all sin kapasitet på den nye oppdateringen, bokmerke feilen ble ikke prioritert i den nåværende app versjonen. I den nye oppdateringen så vil bokmerke feilen være løst, den nye oppdateringen er nå sendt inn til Apple og vi venter på godkjenning. Vi forventer at den er tilgjengelig for nedlastingen om 7 dager. Om du ikke får gjennomført et kjøp av en bok, ta kontakt på "hjelp@ebok.no" så skal vi finne ut hva som forårsaker dette. Beklager for ulempene!

    0

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.